Vrátenie | výmena | reklamácia

 

ZASLANIE TOVARU SPÄŤ K NÁM

Zaslanie prostredníctvom Packeta Ikona

  1. Šperky dobre zabaľte (najlepšie do krabičky a bublinkovej obálky).
  2. Vyberte si najbližšiu pobočku Packeta, ktorá je výdajným a zároveň podacím miestom (informáciu nájdete v detaile danej pobočky). Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU.
  3. Na prepážke nadiktujete kód 94192004.
  4. Predáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.

    Pripravte sa ale, že:
  • V prípade výmeny alebo odstúpenia od zmluvy vám bude účtovaný poplatok 2,30 €.*
  • V prípade reklamácie máte dopravu zadarmo.
  • Zaslanie prostredníctvom Packeta môže trvať až 7 pracovných dní.

*Cenu vám strhneme z vrátenej čiastky, v prípade výmeny pripočítame k dobierke.

Zaslanie prostredníctvom Slovenskej pošty a iných prepravcov

  • Šperky dobre zabaľte (najlepšie do krabičky a bublinkovej obálky) a doporučene zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Česká republika

Zásielky zaslané na dobierku nebudú prijaté.


VÝMENA

(30 dní od obdržania objednávky)

Nesprávna veľkosť? Vybrali by ste si radšej niečo iné? Na rozhodovanie máte 30 dní.

  • V prípade výmeny nesmú šperky vykazovať známky nosenia a nesmú byť nijako poškodené.
  • Šperky môžete zabaliť späť do krabičky, v ktorej ste ich obdržali – minimalizuje sa možnosť poškodenia počas prepravy. Ak ste ju už vyhodili, nevadí. Použite akýkoľvek iný pevný obal a bublinkovú obálku, vďaka ktorej sa šperk vo vnútri nepoškodí.
  • Šperky na telo nesmú vykazovať známky nosenia, nesmú byť odlepené od fólie a musia byť zabalené v pôvodnej krabičke.

Vyberte si, prosím, hore na tejto stránke prípad „VÝMENA“. Následne vrátenie vyriešite pár kliknutiami.

Ďalšou možnosťou je vyplnenie formulára na výmenu tovaru  a zaslanie šperku spolu s formulárom na adresu uvedenú nižšie. 

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Česká republika

V prípade, že ste pri objednávke platili poštovné, máte od nás prvú výmenu zadarmo, pri každej ďalšej uhradíte poštovné.


ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (vrátenie tovaru)

(14 dní od obdržania objednávky)

Nepáči sa vám alebo obdarovanému šperk alebo ste si nákup jednoducho rozmysleli? Všetko spoločne vyriešime. :)

  • V prípade odstúpenia od zmluvy nesmú šperky vykazovať známky nosenia a nesmú byť nijako poškodené.
  • Šperky zabaľte späť do krabičky, v ktorej ste ich obdržali – minimalizuje sa možnosť poškodenia počas prepravy. Na odoslanie je najlepšia bublinková obálka, vďaka ktorej k nám šperk doputuje nepoškodený. 
  • Šperky na telo nesmú vykazovať známky nosenia, nesmú byť odlepené od fólie a musia byť zabalené v pôvodnej krabičke.

Vyberte si, prosím, hore na tejto stránke prípad „VRÁTENIE PEŇAZÍ“. Následne vrátenie vyriešite pár kliknutiami.

Ďalšou možnosťou je vyplnenie Formulára pro odstúpenie od zmluvy a zaslanie šperku spolu s formulárom na adresu uvedenú nižšie.

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Česká republika


  REKLAMÁCIA

(2 roky od obdržania objednávky)

Niečo sa pokazilo? To nás mrzí. Všetko dáme do poriadku. Sme tu pre vás.

  • Pri reklamácii šperkov, ktoré boli v sade, je nutné zaslať späť celú sadu (aj v prípade, že sa poškodenie týka iba jedného šperku).
  • Šperky zabaľte späť do krabičky, v ktorej ste ich obdržali – minimalizuje sa možnosť poškodenia počas prepravy. Na odoslanie je najlepšia bublinková obálka, vďaka ktorej k nám šperk doputuje nepoškodený.

Vyberte si, prosím, hore na tejto stránke prípad „REKLAMÁCIA“. Následne reklamáciu vyriešite pár kliknutiami.

 

Ďalšou možnosťou je vyplnenie reklamačného formulára a zaslanie šperku spolu s formulárom na adresu uvedenú nižšie.

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Česká republika 


Reklamačný poriadok

Neviete si rady? Máte nejaké otázky? Ozvite sa nám a spoločne všetko vyriešime. Sme tu pre vás každý pracovný deň od 8:00 do 16:30.

BRUNOshop.sk – šperky nielen pre vás, ale hlavne o vás