Časté otázky
Môžem si u vás nechať na šperk niečo vyryť alebo vygravírovať?
Bohužiaľ nie. Na to nemáme vybavenie ani schopnosti.
Keď mám normálne veľkosť 61, aký prsteň si mám u vás zakúpiť?
Siahnite po našej veľkosti 9. Číslo 61 totiž označuje obvod prsta v milimetroch. Pre istotu sa vždy môžete pozrieť do našej prevodnej tabuľky veľkostí prsteňov. Tam nájdete všetko, čo potrebujete.
Je možné na náramok LANKO navliecť prívesky STORIES?
Tak samozrejme môžete, ale rozhodne to neodporúčame. Náramok LANKO sa hodí len na samostatné nosenie - takže bez akýchkoľvek príveskov.
Vždy hovoríme, že k príveskom sa hodí náramok z rovnakej kolekcie. Perfektne do seba zapadnú, pretože sú pre seba (ako) uliate. Nehrozí tak ich vzájomné poničenie. A aj keď to na fotkách možno nie je vidieť, tak náramky STORIES sa od náramku LANKO značne líšia. V konštrukcii i samotnej šírke.
Ráta sa do dĺžky náramku alebo retiazky aj zapínanie?
Áno, ráta. Všetky kúsky meriame v ich celkovej dĺžke, takže vrátane zapínania.
Kedy odošlete moju zásielku?
Čo najskôr. Všetky objednávky prijaté v pracovný deň do 13:00 odovzdávame ešte v ten istý deň vybranému dopravcovi. Ostatné objednávky (víkendy, sviatky a pracovné dni po 13:00) expedujeme najbližší pracovný deň.
Môžem si šperky objednať aj telefonicky alebo e-mailom?
V prípade, že neviete vytvoriť objednávku v e-shope alebo len proste radšej s niekým hovoríte, stačí nám zavolať na +421 222 205 424, kde spolu objednávku vytvoríme.
Môžete tiež využiť aj náš e-mail info@brunoshop.sk, prípadne chat a sociálne siete. Tam rovno napíšte potrebné údaje – vaše meno, adresu, e-mail, telefónne číslo a vami zvolené kódy šperkov s vybranou dopravou a platbou.
Môžem si vytvoriť objednávku teraz a nechať odoslať neskôr?
Áno, je to možné. Odoslanie objednávky s platbou na dobierku je však možné odložiť maximálne o týždeň. U vopred zaplatených objednávok je potom termín odoslania na vás. Dátum, kedy si prajete objednávku odoslať, uveďte do poznámky v poslednom kroku objednávky.
Objednávku nechávam poslať ako darček rovno na adresu obdarovaného. Bude v balíčku priložená faktúra?
Áno, ku každej odoslanej objednávke prikladáme aj tlačenú faktúru. Ale ak ju tam z akéhokoľvek dôvodu nechcete, uveďte to v poslednom kroku objednávky do poznámky.
Mám objednané, ale nedorazil mi potvrdzujúci e-mail.
Tak to rozhodne byť nemá. Ihneď po dokončení objednávky by vám na e-mail mala prísť kópia objednávky.
V opačnom prípade je možné, že ste nesprávne vyplnili e-mailovú adresu alebo došlo k nejakému technickému problému. Oboje sa môže stať. Neváhajte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.sk alebo na chate a spolu môžeme stav objednávky preveriť. Prípadne opraviť váš e-mail, aby ste už boli o všetkých zmenách informovaní. A nečakali doma ako na tŕní.
Príde mi e-mail s potvrdením o zaplatení objednávky?
Nepríde, ale nebojte sa. Hneď po vybavení vašej objednávky obdržíte e-mail s informáciou, že už je balíček na ceste k vám.
Mám objednané, ale potrebujem zmeniť údaje, prípadne objednávku zrušiť. Ako na to?
Ak ste už obdržali e-mail o odovzdaní objednávky prepravcovi, zmeniť ani zrušiť sa to už nedá. V prípade, že ste obdržali len potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky, môžete spolu s nami na telefónnom čísle +421 222 205 424 alebo na e-maili info@brunoshop.sk čokoľvek v objednávke zmeniť. Alebo ju úplne zrušiť.
Ako získam zľavu na nákup?
Možností je niekoľko!
- Pri prvej návšteve nášho webu máte možnosť sa prihlásiť k odberu newslettru, vďaka čomu ihneď získate zľavu na prvý nákup.
- Pravidelne (a často) robíme akcie, o ktorých vždy informujeme prostredníctvom newslettru. Takže ďalší dôvod sa prihlásiť.
- Prihláseným zákazníkom posielame zľavy k sviatku alebo pri nákupe nad 20. € získavajú zľavu na budúci nákup.
Ako môžem uplatniť zľavový kupón?
V sekcii nákupný košík zadajte kód zľavového kupónu do kolónky DARČEKY A ZĽAVY a všetko potvrďte stlačením tlačidlo „Pridať“.
Môžem použiť viac zľavových kupónov naraz?
Kdepak, kupóny kombinovat nelze. Takže na každou objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.
Akých dopravcov ponúkate a aké sú ceny za doručenie?
Všetko nájdete podrobne rozpísané v sekcii Doprava a platba. A ak sa vám nechce čítať, nazrite do našej tabuľky.
Názov | Cena | Pri nákupe nad 40 € | Dobierka | |
Zásielkovňa (Packeta) | 2,90 € | ZADARMO | 1,60 € | |
Zásielkovňa - doručenie na adresu | 3,90 € | ZADARMO | 1,60 € | |
DPD - doručenie na adresu | 4,90 € | ZADARMO | 1,60 € |
Je možné si objednávku vyzdvihnúť osobne? Máte kamenné predajne?
Aj keď by sme vás veľmi radi videli, osobná návšteva, bohužiaľ, nie je možná. Nemáme kamenné predajne. Sme len e-shop. Navyše máme plné ruky práce, aby ste na svoj šperk nečakali. Snáď vás ale upokojí, že keď sa netrafíte, máte na vrátenie 14 dní. Vymeniť šperk za iný môžete do 30 dní a, samozrejme, na všetko platí dvojročná záruka. No a tak nikam chodiť nemusíte.
Dá sa objednaný tovar vrátiť?
Samozrejme. Ak vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť. Stačí vyplniť tento formulár. Ak chcete tovar vymeniť za iný, lehota je predĺžená na 30 dní. Všetko sme vám spísali v sekcii Vrátenie | výmena | reklamácia.
Za ako dlho mi zašlete peniaze za vrátený tovar?
Čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od vrátenia tovaru. Aby ste boli v obraze, budeme vás o odoslaní čiastky informovať e-mailom.
Je možné objednaný tovar vymeniť za produkt, ktorý má inú cenu než mnou zakúpený šperk?
Samozrejme. V prípade nespokojnosti s výberom vám radi nenosený a nepoškodený šperk vymeníme za akýkoľvek iný kus, ktorý máme aktuálne na sklade. Ako postupovať, to si môžete prečítať TU.
Ako dlho trvá výmena?
Čakanie je otravné, my vieme. Preto sa snažíme výmenu vyriešiť obratom. Väčšina tovaru od nás tak odchádza už druhý deň po obdržaní vráteného tovaru. Nebojte sa, budete v obraze. O všetkom vás budeme informovať e-mailom.
Akým spôsobom mám odoslať tovar späť k vám?
Môžete si vybrať jeden z dvoch spôsobov. Skrátka ten, ktorý je vám príjemnejší. Ak fandíte službám Zásielkovne, tak zabalené šperky doneste na pobočku, ktorá je zároveň podacím miesto. Na prepážke nadiktujte kód 94192004.
Pozor! V prípade výmeny alebo vrátenia vám bude účotvaný poplatok 2,30 €, ktorý vám strhneme z vrátenej čiastky / pripočítame k dobierke v prípade výmeny.
Keď chcete posiela šperky prostredníctvom Slovenskej pošty (a iných prepravcov)
Zabalené šperky pošlite na adresu:
BRUNOshop.cz
tř. T. G. Masaryka 1107
Frýdek – Místek
738 01
Česká republika
Zásielky zaslané na dobierku nebudú prijaté.
Potrebujem šperk reklamovať. Ako mám postupovať a ako dlho budem čakať?
Je nám ľúto, že máte so šperkom problémy. Stačia ale len dva kroky (ak nerátame tie na poštu) a všetko vyriešime. Formulár a návod na reklamáciu nájdete v sekcii Vrátenie | výmena | reklamácia.
Čo keď mi kuriér dovezie poškodenú zásielku?
Ak ide o drobné poškodenie obalu, balíček prevezmite. Keby to ale vyzeralo, že tovar vnútri môže byť poškodený (alebo odcudzený), spíšte s kuriérom na mieste reklamáciu. Keď budete mať o šperky aj naďalej záujem, kontaktujte nás buď telefonicky na čísle +421 222 205 424, alebo e-mailom info@brunoshop.sk. Spolu to určite vyriešime.
Čo keď omylom prevezmem poškodenú zásielku od kuriéra?
Zašlite nám, prosím, fotografiu obsahu aj samotného balíčku na e-mail info@brunoshop.sk. Čo najskôr sa vám ozveme a navrhneme riešenie.